lördag 26 september 2009

Ordning och reda

Med lite nya arbetsuppgifter och dåligare minne har jag beställt lite saker som ska hjälpa till i vardagen.

Först har jag beställt en almanacka från Personlig almanacka . En rosa från design kollektionen som isa form designat.



Sen har jag shoppat lite hos petrified in pink . Ett anteckningsblock och en liten tavla med ett bra budskap för en arbetande småbarnsmamma. Done is better than perfect. Så sant ! :-D

Nu väntar jag bara på att sakerna ska dyka upp i brevlådan så kommer det snart bilder.

1 kommentar:

Caisa sa...

åh va fina de nya almanackorna va! jag gillar speciellt den orangea med typ Barba-figurer eller amöbor eller vad det är på. längtar nästan tills det är dax att byta! för att inte tala om allt spännande man skall fylla under det nya året! ;)